zaterdag 13 oktober 2007

Week 4-Trivia Night-Duck Tour

Week 4-

Woensdag 10-10-07

De 1e runs redelijk succesvol afgesloten, in ieder geval is er voldoende perspectief voor wat mooie tot hele mooie resultaten. Kelly vraagt of we mee gaan naar de Trivia Night, heb niet direct door wat het is, maar het is vast beter als in je eentje eten.
Na het werk belanden we in een Irsche pub,direct nadat we het eten op hebben begint een soort Triviant . Een DJ gaat vragen opnoemen en de antwoorden dienen op een parpiertje geschreven die dan naar de DJ gebracht moet worden door een runner voordat de muziek is afgelopen. Eerst en teamnaam bedenken, het wordt John♥Ptown, gebaseerd op mijn verhalen van Cape Cod, mmm.
Vragen over ( Americaanse) Muziek van vooral de jaren ’70, sport en vele anderen komen voorbij. Ondanks dat ik bijna niks weet lever ik de voldoende morele steun en doen we het redelijk goed, maar niet goed genoeg voor een top 3.Wel een gezlligge avond

Vrijdag de 2nd Play offs game van de Red Sox, gezellig en de Red Sox doen het goed.

Op aandringen van Floris besluit ik zaterdag dat het tijd is voor de Duck Tours. In een Amfibie voertuig uit 1945 gaan we onder leiding van houthakker tim(timber) door downtown, theater district, west end, back bay en natuurlijk door de charles river. Ondertussen verteld tim leuke verhalen en houdt de sfeer erin in het water neem ik nog even het roer over(legaal hoor) en draai een rondje leuk.


’s Middags probeer ik weer een broek te vinden, pfff. De meeste zaken hebben niet de juiste lengte. Begrijpelijk maar dat ze dan ook geen maat 32 (wijd) hebben is extra lastig. De maten beginnen hier blijkbaar meestal bij 34(of 36) en gaan wel oneidig wijdtes wijder. Velen geloven niet dat maat 32 heb of dat een lengte 34 wel voldoende is.zucht.
De 34 of 36 lengte is wel makkelijk als het veel gaat regenen,maar ben er toch niet zo van gechameerd. Keer op keer meten ze m’n midddel na om maar om 18:30 vindt ik een broek met lengte 38 , koop direct beide aanwezigge broeken en fiets naar huis, vermoeiend hoor shoppen. Vanavond maar rustig aan, morgen werken :-(

1 opmerking:

Anoniem zei

sjees Krookie kzit op de browser jouw bloggie in te typen maar helemaal nix te vinden...nog een x met s ...nog nix....tja commen sense dacht van heeej laat ik he eens op de zoekmachine proberen...en ja hoor daar vind ik wel wat krookiesachtig....leuk om te lezen. Lekker druk daaro dus en die rooie sokken zitten ook nog in de finale baseball heh. Kan ook wel leuk zijn ..als ik een vliegtuig had ging ik zeker ff kijken....hoe ist met de whiskey daar beetje bourbon heh..nou veel plezier nog enneh CU. Gr Erik