donderdag 13 september 2007

Australie-Day11->End

Day 11-Murwillumbah ->Coff Harbour; 12 SEP07

Vandaag staat Coffs Harbour op het programma, een badplaatsje ±700km boven Sydney en onze laatste tussenstop voor onze terrugkomst.
Hier zijn we op de heenweg ook geweest, echter toen was het weer vreemd genoeg wat slecht. Krijg wegens goed gedrag(goed he mam) een hele grote kamer voor wel 7 personen. Snel ff wat eten en naar het strand om de hoek. Ga weer ff Jetskien.
Voor me is nog 1 groep maar ik heb de tijd. Op een stretcher lees ik de 10 geboden en vul een heel pak papieren in.dit gaat wel wat lastigger als in Taiwan, maar ja hier zijn ook behoorlijk gewonden gevallen en zo blijkt zelfs een doode, mmm.
De groep voor me komt maar niet terug en help de verhuurder het water in, een jetskie blijkt te zijn omgeklapt, na lang wachten zijn alle jetski’s weer terug en kan ik los. Door de branding spring ik richting open zee en niks meer langzaam dobber ik weer terug.
Na wat gesleutel kan ik weer de zee op, het gas vol op de 900cc motor spring en stuiter ik over ‘t water, kom toch minstens een meter los, wauw!
Na een ½ uur is het weer genoeg ik moet weer terug. Snel douchen Gijs wakker maken en wat eten. Het is woensdag en overal vrij rustig, maar over het algemeen is het toch wel gezellig vooral de plantage is een leuke club.

Day 12 Coffs Harbour-> Sydney

Vandaag rijden weer terug naar Sydney, Ben blij als we mooi op tijd in Sydney zijn, ga douchen en nog de stad even in.
De APEC is sinds maandag gelukkig afgelopen, kan nu wel overal komen, dus ik heb nu wel een voorstelling in het Opera huis geboekt. Het enigge wat tijdstechnisch nog mogelijk was is Daniel Kitson’s C-90. Ze konden me via de telefoon niet zo heel duidelijk uitleggen wat het was.Het blijkt theater te zijn en wel een comediant/ verhaaltjes verteller. Deze man heel leuk een absurdisch verhaal vertellen, wel boeiend en lachem, het is dan ook zo voorbij. Leuke ervaring in ieder geval theater in het sydney opera huis. Op de weg terug drink en praat ik nog wat in een te hippe club in st George street, maar besluit toch maar richting Gijs te gaan. Morgen naar en heeele lange dag richting en in LA.
By Australia, see ya Mate...

Geen opmerkingen: